Černý anděl

31.01.2019 21:36

 

autor:  Magic Color - Charmed

 

Černý anděl

Jednou večer přišel pláč ...
a já mu říkám: co ty jsi zač ...
a on mi na to odpoví ... kdo to ví, kdo to ví ....
a pak mi hlasem medovým, tajný příběh vypoví ....
a já mu říkám: tak tohle ty jsi zač ...
ty jsi od úlevy pláč
a on mi říká - nemáš zač !!!

Tak tu sedím v černém zahalená,
jsem dívka, jsem mladá žena ...
a vím, že vyprávět to nemohu,
tak to píšu na večerní oblohu.

Byla to kdy láska ?
Nebo jenom života sázka ?
Byl to jenom hloupý šprým ?
Ne, já už dneska všechno vím ...

A teď tu za svitu svíčky sedím, 
na plamínek naděje hledím ...
a říkám si: co on byl zač,
a cítím od velké úlevy na svých tvářích pláč
a on mi říká, trvalo to - ale není zač.

Jednou večer přišel pláč ...

a já mu říkám: co ty jsi zač ...

a on mi na to odpoví ... 

kdo ví, kdo to ví ....

a pak mi hlasem medovým, 

tajný příběh vypoví ....

a já mu říkám: tak tohle ty jsi zač ...

ty jsi od úlevy pláč

a on mi říká - nemáš zač !!!

 

Tak tu sedím v černém zahalená,

jsem dívka, jsem mladá žena ...

a vím, že vyprávět to nemohu,

tak to píšu na večerní oblohu.

Byla to kdy láska ?

Nebo jenom života sázka ?

Byl to jenom hloupý šprým ?

Ne, já už dneska všechno vím ...

A teď tu za svitu svíčky sedím, 

na plamínek naděje hledím ...

a říkám si: co on byl zač,

a cítím od velké úlevy na svých tvářích pláč

a on mi říká, trvalo to - ale není zač.

 

 

MagicColor

 

foto: zdroj internet

 

Ateliér šperků Magic-Color
www.magic-color.cz
Kameny
www.kameny.online