Máme doma skřítky

20.07.2015 08:58

Představte si, že jsem předevčírem asi viděla konečně naše skřítky záškodníčky !!! Běhají totiž po domě až když opravdu úplně všechno stichne. Přestanou konečně po 22hod. štěkat psi po vesnici a už mňoukají jen kočky !!! Ležím a najednou koukám, koneček ..... leží naproti mně pod skříní ..... nejdřív jsem myslela, že myš nebo žába - jsou to v našem domě tací velmi častí návštěvníci .....ale ono ne, zůstalo to ležet .... přestalo se to hýbat .... otočím se a za chvíli slyším šramot. Tak dělám jako, že spím a nevšímám si toho .... a za chvilku na stole ..... říkám si - jak tak rychle mohl vylézt na stůl. Láká mně se podívat. Ale jsou to potvůrky rychlé. Abych spíš nespadla z postele, než ho zahlédnu. A což. Dokud jen schovávají tužky a gumy, dokud jen přesouvají klíče z věšáku někam na zem, dokud jen občas syn nemá ponožku - poslední dobou když peru, mám už "sedm statečných" jednotlivých ponožek ..... tak to jde. A taky jsem někde četla, že když se Vám je povede odhalit, začnou škodit .... Tak teď se bojím zavázaných tkaniček, nalepených žvýkaček a praskajícíh žárovek. Protože jsem si skoro jistá, že pod tou skříní, mu koukal kousek čepičky. A vzhledem k tomu, že to také asi vytušil, budou se asi u nás doma teď dít věci !!!

 

Ateliér šperků Magic-Color
www.magic-color.cz
Kameny
www.kameny.online