Pro mého syna ...

26.06.2015 18:35

Autor: Matka ( Charmed )

foto: Magic-Color

 

 

 

 

Když anděl potká anděla pak jiskřičky to nadělá.

Doufám malý andělíčku, že oplatím ti Tvou službičku.

Vynasnažím se ti vše vrátit. Nikdy nebudu moci řádně splatit.

Jsem hrdou matkou, mám úžasného syna, ve kterém možná král či rytíř dřímá.

Přesto, že ještě vlastně dítě, odvahy máš víc než voda živá.

Jsem anděl, co zlomili mu křídla, a tys mi ukázal, že máš víc než dospělý muž.

Tvá odvaha vzala mi dech a jemu z ruky nůž.

Kdo ví ten pochopí ....

kdo nezažil bude lhát ....

a ten kdo zažil by se měl kát.

TOTO JE VYZNÁNÍ PRO MÉHO JEDENÁCTILETÉHO SYNA !!!!
VELKÉ DÍKY A NESKROMNÉ PŘÁNÍ MOŽNÁ MÁM,
AŤ  UŽ JEN ANDĚLÉ CHODÍ K NÁM !!!

ALE JÁ VÍM, ŽE JÁ - JEDNOHO UŽ DOMA MÁM.

DĚKUJI

Ateliér šperků Magic-Color
www.magic-color.cz
Kameny
www.kameny.online